loading...
عفاف وحجاب
خدادادرضایی بازدید : 85 جمعه 02 اسفند 1392 نظرات (0)

یوســف مـیدانست تمام درها بسته هستند

اما به خاطر خدا و به امــید او حتی بــه سوی درهای بسته دوید

و تمام درهای بسته برایـــش باز شد …

“ اگر تمـام درهـای دنیا هــم به رویت بـسته شــدند ، به طرف درهای بستـه بــدو چـون خـدای تـو و یوسف یکیست ”

.

.

.

خدایا …

یه مــن بفهمان کــه بی تو چه میشوم ولی نشانم نده … !

خدایا …

هم بفهمان و هم نشانم بده که با تو چه خواهم شد …

.

.

.

من خدایی دارم ، کــه در ایـن نزدیـکی اسـت

نــــه در آن بالاهــا

مـهربان ، خـوب ، قـشنگ

چــهــــره اش نـــورانـیست

گاهگاهی سخنی میگوید ، با دل کوچـک مـن، سـاده تـر از سخن ساده من

او مـرا میفهمد ، او مـرا می خواند ، او مرا می خواهد …

.

.

.

ای جـمله بی کسان عالم را کَس / یک جو کَرمت تمام عالم را بَس

من بی کَسم و کسی ندارم جز تو / یا رب به فریاد من بی کَس رَس

.

.

.

ﻫــﺮ ﮐﺴﯽ ﻣﯽ ﺗﻮﺍﻧﺪ ﺩﺍﻧﻪ ﻫﺎﯼ ﯾـﮏ ﺳﯿﺐ ﺭﺍ ﺑﺸﻤﺎﺭﺩ ،

ﺍﻣﺎ ﺗﻨﻬﺎ ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ ﻣﯿﺘﻮﺍﻧﻪ ﺳﯿﺐ ﻫﺎﯼ ﯾﮏ ﺩﺍﻧﻪ ﺭﺍ ﺑﺸﻤﺎﺭﺩ …

.

سایر پیامک های با موضوع خداوند در ادامــه مطلب …

 

.

خـــــــدایا ! مرا ببخش …

آنقــدر کـه حسـرت نـداشــته هـایم را خــوردم ، شاکر داشته هایم نبودم …!

.

.

.

گفــتم : چقــدر احساس تنــهایی می کنم …

گفـتی : من کــه نزدیکم …! (بـقره آیه ۱۸۶)

.

.

.

خداوندا …

نادانی دیروز ، شادی امــروزم را گرفت !…

نادانی امروزم را بگیِر تا شادی فـردایم را از دســت ندهم !…

.

.

.

همــه را صدا زدم جــز ” خدا ” …

هیچکس جــوابم را نــداد جــز ” خدا ” …

.

.

.

عارفی را گفتند : دنـیا را چــگونه میبینی ؟

گفت : آنچنان که بدون رضایت مـن برگی از درخـت نمی افتد …

گفتند : مگر خــدایی تـو ؟

گفت : نـه ، اما راضی ام به رضـای خدا …

.

.

.

جاده های زنـدگی را خـدا همـوار میکند ،

کار ما تنها بـرداشتن سنـگ ریـزه هاست …

.

.

.

مـن همان خاک خوشبخت

مــن همان نور هستم

پـس چرا گاهی اوقات

این همـه از خـدا دور هستم ؟؟

.

.

.

چه بسا خـداوند هر گره ای کــه در کار ما می اندازد

همچون گره های قالی باشد که

در نهایت قصد دارد با آنـها نقشی زیبا را بیافریند …

.

.

.

دست نیازمندی را گرفتم بـرای لحظه ایی کـوتاه و صدایی شنیدم کـه مــرا لرزاند …!

صدای خنده ی ” خدا ” را شنــیدم ، واضح تر از صدای نفس هایم …

.

.

.

هــر دری بسته شــود ، جــز در پرفیض خدا

این در خانه عشق اسـت کــه بـاز اســت هنــوز …

.

.

.

همه چیز پر از خداست ،

درخواست کن ، باور کن و دریافت کن !…

.

.

.

قشنگ ترین حس زمانیست که

یه اتفاق خوب برات میفته و مطمئنی که

اون اتفاق خوب یه پاداش از طرف “خدا” برای تو بوده …

.

.

.

خـدایا تـو مـیدانی آنچه را که من نمیدانم …

در دانستن تو آرامشیست و در ندانستن مــن تلاطم ها …

تو خــود با آرامشت تلاطم من را آرام سـاز …

.

.

.

ﺧﺪﺍﯾﺎ ﻣﻨﻮ ﺑﺒﺨﺶ ﺍﮔﺮ ﻫﻤﯿﺸﻪ ﺑﻪ ﻓﮑﺮ ﺭﺿﺎﯼ ﻫﻤﻪ ﯼ ﻫﯿﭻ ﻫﺎ ﻫﺴﺘﻢ ﻭﻟﯽ ﺑﻪ ﻓﮑﺮ ﺭﺿﺎﯼ ﺗﻮ ﮐﻪ ﻫﻤﻪ ﻫﺴﺘﯽ ، ﻧﯿﺴﺘﻢ …

.

.

.

مـیشنود صدایی بـه کوچکی صدای تو را ،

“خــدایی” که به بزرگی جهان هستی است !…

.

.

.

خــــــــدایا …

میدانم خالی از تقصیر نیستم اما میخواهم از اینـکه مــرا در هر حال دوست داری سپاسگذاری کنم … !

.

.

.

کـسانی را مـیشناسم که با صدای بلـند دعا میخوانند ولی دستشان به ستاره ای نمی رسد …

اما

کسانی هستند کـــه بی دعا با خدا دسـت می دهند ….

.

.

.

بدتــرین احساس زمانی اســت کــه ،

خودت هم می فهمی که از خدا دور شده ای …

.

.

.

همـیشه از “چـوب خدا” ترسوندن ما رو ،

ولی حتی یه نفر هم به ” بـوس خدا ” امیدوار نکرد ما رو …

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سلام دوستان امیدوارم از خواندن این مطلب لذت برد لطفا مارا در بهبودی این سایت یاری بفرماید بانظردادن تنبلی ممنوع ممنون میشمهاااااااااااا
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    این سایت عالیه
    این سایت بهترین است
    خوب
    آمار سایت
  • کل مطالب : 43
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 5
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 35
  • بازدید ماه : 83
  • بازدید سال : 260
  • بازدید کلی : 2,882
  • کدهای اختصاصی